fenata, та вже й не знаю, все якась нісенітниця виходить. Шукала серед Олімпусів, Кенонів та Ніконів цінової категорії до 1500 грн (ну не треба мені в фотіку сенсорний екран - його ж головна ф-я фотографувати). Спочатку дивилася Olympus VG-170 Black - найпопулярніший на розетці - у відгуках пишуть про погану кольропередачу. Nikon Coolpix S3500 - знову відгуки суперечливі Canon PowerShot SX150 IS - наче найкращий по характеристиках фото, але от чи не завеликі його розміри, шукала ж щось компактне... Це при тому, що я зараз пишу ті, які ще пригадую, а дивилась різні моделі, голова вже обертом іде%)
Сообщение отредактировал primula - Воскресенье, 29 Декабря 2013, 01:51
Добавлено (29 Декабрь 2013, 00:00) --------------------------------------------- primula, я нежно люблю кенон)) мой первый кенон повершот за 10 лет не потерял и не ухудшился, отдала маме пару лет назад.. След кенон иксус сестре на подарок брала, тоже уде года 3 в постоянной работе фотки супер! И себе тоже брала кенон иксус вот и играюсь с ним уже года 3... Олимпус тоже хорош, у подруги есть мы с ней вместе на море ездили фотки супер! А Никон у мужа проф, вот мне им тяжело снимать))) но фотки отменные
Мне так одиноко. Нужна компания. Желательно нефтяная.
От мені цілий вечір читання відгуків показав, що мильниці у Нікона нікудишні. Якість фото від цінової категорії залежить мало, просто змінюється дизайн і кількість по суті не потрібних ф-й.
к вам, к вам до 5 января Стиль, милая, либо он есть, либо ты думаешь, что он - есть! (с)Под самым красивым хвостом павлина скрывается самая обычная куриная жопа. Так что меньше пафоса, господа! (Ф. Раневская)